مرکز نیکوکاری و خیریه امام علی (ع)بخش جره بالاده در روز یکشنبه ۱۵اسفندماه مصادف با میلاد سراسر نور امام حسین (ع) ، روز پاسدار و همزمان با دومین روز از هفته احسان و نیکوکاری طی مراسمی با حضور امام جمعه محترم،بخشدار،مسئولین ادارت بخش،خیرین ، معتمدین و اعضاء جدید هیئت مدیره بازگشایی گردید.

خانم سارا چراغی،به عنوان مدیر این مرکز،ضمن عرض خیر مقدم به حضار محترم،مهم ترین اهداف این مرکز،از جمله کمک به اقشار کم در آمد و نیازمند و کمک به ایجاد اشتغال پایدار را تشریح نمودند و گزارشی از مجموعه فعالیت ها و کمک های انجام شده توسط مرکز در طی سه ماهه گذشته بیان نمودند.

در ادامه امام جمعه موقت بخش جره بالاده حاج آقا ابونصری ،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار بر لزوم وجود چنین مراکزی در بخش تاکید نمودند و به ایراد سخن در بحث احسان و نیکوکاری پرداختند.

محسن شیبانی بخشدار محترم بخش جره بالاده و مسعودقاسمی رییس کمیته امداد حضرت امام (ره) بالاده نیز طی سخنانی به مجموعه ای از اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت و کمک به اقشار آسیب پذیر و کم بضاعت در بخش اشاره نمودند.

دفتر مرکز خیریه امام علی (ع)واقع در بالاده بولوار دکتر ملکزاده ساختمان ارشادآماده دریافت کمک های خیرین محترم در جهت کمک رسانی به اقشار کم بضاعت با حفظ نیت خیرین محترم می باشد.

آدرس ارتباطی ما

آدرس  : فارس ، شهر بالاده ، بولوار پروفسور ملکزاده، ساختمان ارشاد، طبقه اول ، اتاق سوم سمت چپ

موبایل : 09304157665

در خبرنامه سایت عضو شوید

با وارد کردن ایمیل خود اولین نفری باشید که از رویدادهای ما با خبر می شوید